Untitled

February 5, 2006 at 3:57 am | Posted in Uncategorized | Leave a comment
Tags:

Woahhhh,,,, akhirnya tampang blog gw ganti kulit juga….
Dari yg bertema dedaunan sekarang jadinya kayak gini… hitam legam.
Maksudnya biar rada misterius gitu, tapi emang cool sih lagian juga minimalis, ga ribet.
Gw juga baru nyadar kalo setiap gw posting blog baru hampir semua postingan gw panjang2 banget. Kayaknya mulai hari ini bakalan gw singkat2 deh, kasian nanti yg liat blog gw jadi pusing…
Udah ah segini aja dulu postingan pertama gw setelah ganti kulit…

Leave a Comment »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

%d bloggers like this: